Foto 50 #322 upptagen

Inlägget skrevs: 2011-02-21 Klockan: 07:18:09


Min data är upptagen av Tess.
Just nu har vi tre små sjuklingar här hemma, då har jag inte så mycket tid över till att fotografera.
I alla fall inte så mycket som jag vill.
I helgen "snodde" dessutom lillan min data för att titta på "I drömmarnas trädgård" på svtplay... Men det får hon så gärna göra om det håller henne glad och lugn. :)
Jag trodde att jag låg långt efter men inser nu när jag räknar att det faktiskt bara är en dag jag ligger efter. Och det ska jag väl komma ikapp lätt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, en bild ska säkert snart vara fixat, jag har två bilder att ta igen och det känns också lugnt...!

Ibland blir inte tillvaron riktigt som man tänkt sig och man hinner inte allt man vill men jag tror att man kommer springa runt i glädje när våren kommer och fota allt som rör sig....!!!! :)

Kommentaren lämnades: 2011-02-22 18:45:46
Blogg: http://picturesandpaint.wordpress.com
Postat av: Cissi

Therese: Det tror jag att du har helt rätt i! Längtar efter sol, värme, blommor, grönt gräs, knoppar på träden - ja färg i naturen helt enkelt! :)

Kommentaren lämnades: 2011-02-23 07:12:10
Blogg: http://cecilialingros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera gärna, både ris och ros uppskattas:

Trackback